21/8

Det känns som att jag ändrar mig angående mitt hår var femte minut. Just nu så ligger mätaren på 'älskar det'!

Somnade framför ett simpson-avsnitt som jag laddade hem igår och då var klockan runt tolv skulle jag tro. Fötter samt vader värkte efter våran tripp till Stockholm under dagen. Men ack så skönt jag sov! Vid åtta vaknade jag helt utvilad och pigg. Dock kom jag inte upp ur sängen vid elva. Typiskt mig eller vad?
Stack till staden vid tolv och hann precis till Bella då klockan slog halv ett. Spejsat!
Nu kan jag garanterat säga att jag gick in som en tjej med fult slitet hår och kom ut som en annan människa. Attans så snygg jag vart! Kommer ta ett tag att vänja mig må jag lova!
Det som hände var att vi kapade lite på längden (ytterst lite, fem cm!), tunnade ur håret en aning och klippte upp det lite grann. Sedan så kapade vi luggen. o.o Så här sitter jag nu i en rak lugg som känns sjukligt ovant! Vill bara blåsa bort den ifrån pannan.. (: Hårfärgen är inte alls så förskräcklig och det tyckte inte Bella heller, hon höll också med om att slingor skulle ljusa upp det lite. Så blir att köpa slingor sedan då, men denna gång ska Anna joina! ^^
Bild på det hela kommer senare när jag är hemma hos papa igen!

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback