Helt.. pank!

Jag borde inte..! Och jag vet så väl själv att jag inte borde, men det är ju superkul!
Okej, ni kanske undar vad jag babblar om. Objektiv såklart! Har nu spenderat ett par timmar med att kolla igenom diverse olika objektiv som passar den förbaskade kameran jag dragit på mig. det är verkligen superkul när jag inte kan välja och vraka bland de billigare sorterna utan för vandra upp bland flera tusenlappar bara för att få AF..  ><
Hur som, har hittat tre intressanta varav en är mucho intressante! - Nikon AF-S DX 55-200 .. Är en aning sugen på samma Tele men med VR också fast det spelar inte någon större roll om jag ska vara ärlig. Haha.
Menmen, mejlade nyss en gubbe som inte bor på tok för långt bort (Sigtuna) som hade just det objektivet. Men jag vet inte vad han vill ha för den så det blir en överraskning såhär på helgen.
Men ruinerad lär jag ju bli i vilket fall som helst, med eller utan objektiv.
Ska somsagt till Stockholm här i veckan och dagen efter blir det klippning. Sedan ska jag väl till att lägga en peng på sadeln med så jag kan lätta samvetet en aning. (:
Men jag vill bara upplysa er om att jag härmed sparar (efter denna vecka!) till ett objektiv. Så bjud inte med mig till shoppning, donkan eller något liknande för då är ni elaka. Haha!

Kommentarer
Litenochsur säger:

yo jag vill också ha ett objektiv! en zoom... jag kan ingenting om sånt men jag har hört att dom har billiga på net on net

2008-08-17 | 21:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback