Nu kan vi alla pusta ut

Jag vill bara meddela er om att hunden fortfarande lever och att bror är hemma.

Satt och pillade med telefonen framför tven medans jag blängde surt på hunden. Då plötsligt gick displayen sönder, trodde jag, men vet ni vad? Jag har under hela tiden jag använt telefonen haft skyddsplasten på och det räddade mitt liv för denna gång. Drog bort plasten medans jag höll andan och det fanns inte en enda skråma på displayen, förutom en minispricka uppe i vänstra hörnet men den syns bara när telefonen lyser. Attans så glad jag blev. Nu är det bara bitmärken som stör. Får fråga Mathilda om hon kan lacka om den. ;) haha!

nej, Tarja har nog dött så jag ska nog kila ut till stallet och kolla efter. Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback