But you don't really care for music, do you?

Sådär ja.
Påminn mig om att jag aldrigaldrigaldrig ska skaffa en ponny!
Det var mörkt, regnade och jag var trött. Kan inte bli en sämre kombination. Ponnykräket (annars kallad för plutten) vägrade totalt att komma in. Fick efter diverse omständigheter in alla andra och lät åsnan stå kvar vilket jag vet att han hatar. Så tog jag tid på mig i stallet, gav mat, slängde på täcken och så innan jag åter tog grimman och traskade iväg bland leran till hagen. Tro inte att han ville komma in ändå. Han stod och skriade som en annan idiot och sprang fram och tillbaka framför grinden men inte ville han in inte. Träte på honom riktigt ordentligt till slut men när han väl insåg att jag inte skulle ge mig så stod han blickstilla och gick som ett ljus med mig till stallet. Knasboll!

Men nu är jag så trött att jag vill dö.
Ska hoppa in i duschen och skolla mig lite innan jag tänker krypa ner i sängen och kolla på en film. Ska bli myyyysigt! (:

Kommentarer
Tarja säger:

Stackars Emilia!! :(

MEn kom ihåg att vi har en till ponny... en i stor kropp..xD

2008-12-06 | 09:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback