every step is a mistake

Har nyss kommit hem ifrån stallet i princip.
Min sista lediga måndag.
Hade verkligen behövt sova utan att ställa klockan idag men det gör ändå inte speciellt mycket. Kanske betyder det att jag kommer i säng i tid ikväll.. haha.

Men nu står hästarna i skogshagen och tuggar hö.
Full rörelse på gården idag. Var tre traktorer och två grävskopor om jag säg rätt. De for runt precis överallt tyckte jag men hästarna var supercoola! Jag förstår inte. Trodde jag skulle hänga efter i grimskaftet men icke. Plutten och Dolly tog jag tillsammans och det var väl bara Plutten som rynkade lite på näsan och hoppade till precis utanför dörren, inget annat. Calle växte ett par centimeter och gick som en annan dåre. Huvudet var högt, stegen fjädrande och näsborrarna vidgade. Han var verkligen snygg! Ska det krävas att fylla gården med blinkande lampor och mullrande grävskopor för att få lite klass på kräket?

Nu är jag hemma somsagt. Ska snart käka någonting och sedan blir det kanske Västerås med Mathilda.

Kommentarer
Anonym säger:

Nyheter på bdb: Skallebank och Caiiiza

2008-12-01 | 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback