for a better tomorrow

Bollkastning precis hela dagen. 
HRa klättrade upp till semifinalen där vi tyvärr åkte ut genom misstag i stort sett.
Lite för självsäkra bara annar så skulle vi ju ha gått länge men men, sådant händer.
Dock så blev vi vinnarskallar himla tjuriga och kunde inte alls peppa upp oss med att vi i alla fall kom upp till semifinalen. Men vi ska allt se till att klå alla nästa år. Yesyes.

Nu är jag så trött att jag skulle kunna kräkas på det. Blir lite lungt här hemma och sedan iväg.
Ska verkligen bli skönt att få krypa ner i sängen och få sova ikväll!
Imorgon blir det sedan Culinaren, ska ta mig an kallköket denna gång. Får se hur det bli. Avskyr att baka så..

Nehej, nu ska jag nog ta och kila över till soffan och se om man kan få vila ögonen en stund. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback