give a litle bit, give a little bit of your love to me

Nu sitter jag här men mina übersnygga glasögon.
Vaknade tidigt imorse av att huvudet dundrade som om en hjord elefanter sprungit över mig. Klockan var tidigt så jag gick upp och svepte i mig en tablett för att gå och lägga mig igen. Inte kunde jag somna om inte. Så jag gick och tyckte synd om mig. Kändes verkligen som att huvudet skulle explodera!
Är inte inte magont så är det något annat, så himla typiskt. Men jag sa till pappa att jag skulle försöka gå till skolan och så.
På bussen så sov jag gott, till och med min rumpa somnade. Mysigt. Huvudvärken gick aldrig över men den dämpade sig såpass att jag genomled skoldagen. Provet på sista lektionen var nog arbete för hjärnan som direkt visade sitt missnöje. Somnade på bussen igen (jag kan ju nämna att jag sov på engelskan när vi kollade på film också!) och cykelfärden hem var en ren plåga. Skulle lätt ha kunnat börja böla för att det gjorde så ont! Har aldrig varit med om något liknande. Måste vara ögonen skulle jag tippa. Ögonen irriterade sig något grymt igår så jag tog ut linserna och efter det så byggdes huvudvärken upp.
Men väl hemma så blev det ännu en tablett och så mys på soffan. Direkt jag fick på mig glasögonen så dog allt. Känns superskönt.

Snart ska jag ta mig ut till stallet och fixa lite, vidare till Lidman och åka snälskjuts med henne upp till ridskolan. Ridlärarna rider för Pia Fälth. Ska bli mucho intressant! Kameran kanske åker med. Får la se om minnet fungerar.
Men om jag ska hinna med allt så måste jag kila. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback