hej hej, hemskt mycket hej

Jag är mäkta förvånad!
Jag har inte skurit mig, gjort mig illa eller något liknande alls idag. Okej, kanske så gnydde jag över ett finger då jag åkte in i busken men annars, nej.
Ingenting i skolan, ingen motvind varken till eller från stallet, inga knivhugg, och att ta hö gick superenkelt. Tog tag och poff så följde en hel del med och det som jag stått och kämpat med hela helgen (som resulterade i ett amputerat ben) lossnade direkt idag. Dock så krossade pappa ett glas och vart fly förbannad. Stackars krake.

Somsagt, denna välfärd idag kommer hämnas imorgon!

Kommentarer
Anonym säger:

Ja, tro då inte att du skall vara lyckosam två dagar i rad, inte!

2008-12-15 | 22:41:10
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback