hold your breath that's better

Nu har jag kastat bort i princip hela dagen. Det känns bra.
Tänkte ta med mig kameran ut men det bara vräker ner snö så jag skippar det tror jag allt. Annars så hade jag inte haft större planer på denna dag. Har varit ledig hela dagen. Bklassen har julbord så vi blev portade. Vi får istället kila till skolan på måndag.
Hur som. Tänkte snart dra på mig varma kläder och trampa ut till stallet. Bäst att passa på nu medans det är ljust och snö istället för lera. Nackdelen med kramsnö är ju att man får hoppa av stup i kvarten och knacka av styltorna. Men det löser sig nog allt.
Senare blir det nog dags för möte hos Tarja. Ska bli spännande, är ju bara andra mötet vi håller så vi får la se hur det slutar.

Nu känner jag allt att detta inlägg vart helt åt pipsvängen så jag sätter punkt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback