it's all tears

Ni ser vad klockan är? Alldeles för sent för min del att vara uppe.
Men jag kommer ju hela tiden på nya saker jag måste kolla upp osv.. Jobbbbbigt!

Massa hästar idag.
Calle gick superfint idag. Tränade på volter, formen i volten och det var inga små korta steg jag ville ha. Nej, här skulle det vara tempo och tramp! Det var uruselt tråkigt tyckte Calle och kastade med huvudet. Men när vi väl kom igång så fastnade han lika mycket i det som jag gjorde. Gick verry bien! (:
Trampade hem till Fredrika efter det. For upp till ridskolan där Pia Fälth var. Det var ganska intressant. Sex ridlärare på den lilla ridskolan i Arboga. Inte konstigt att vi måste höja alla avgifter hela tiden. Uh! Vissa red som riktiga krattor också måste jag erkänna. Jag och FL satt och kommenterade konstant. För alla vet ju att vi är proffsen?!
Men det var trevligt, och kallt. Pratade minnen och så också. Tummen upp för det!

Väl hemma blev det en vaarm dusch. Mucho skönt.
Har precis kollat klart på bonde, lite tråkigt att Magnus avslöjar redan nu vem han väljer. Och jag blir inte klok på bögarna! Haha. Menmen.. Nästa vecka, jag kommer sitta bänkad!

Så blir det kanske Coldplay i sommar också.
DET ska bli spännande..! Så tidigt som i Augusti, det är ju snart. ;) haha!
Menmen, vi får la se hure blir med den saken. Är ju så himla pepp på att fara till Falsterbo. Men det blir ju dyrt med ett stort D!

Nu, sängen!
Imorgon, skola!
Fredag, ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback