jag vill äga allt jag ser

Nostalgitripp. Nordman hela dagen lååång. (:

Syster och Jocke kom över tiiidigt idag med bror. Redan vid elva kom dom inklampandes med hundarna i följe.
Hann knäppa några kort utomhus. Humle vill leka, Rudas är supertjurig och Ricki är lat. Kiwi står mest stilla och vill bara dö. Roligt.
Runt två så skulle syster co fara hemåt, ända bort till Strömstad. Jag åkte snålskjuts hem till far där jag nu befinner mig.
Skulle ha farit ut till stallet för jätte länge sedan men har inte lämnat stolen alls. Alla dessa timmar har gått åt att rensa datorn. Så nu hoppas vi att jag inte raderat något viktigt som gör att datorn krashar. Än så länge fungerar allt. Dock så blev jag en aning skraj då jag klickade på okej och allt stängdes av. Jaha tänkte jag och trodde datorn dog. Men turligt nog så startade den bara om sig själv. PUST!

Nu måste jag sparka mig själv och komma ut till stallet.

www.123minsida.se/stallsodragodby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback