no sobject

Det är riktigt kallt här inne. Känns som om man har alla fönstren öppna. Usch och fy!
Trött som en gnu är jag med. Attans vad synd det är om mig.

Riktigt dryg dag.
Jullunch. Jag och Ann åkte på att baka. Jag skulle ljuga något grymt om jag sa att jag tyckte om att baka. Det är bland det värsta jag vet. Lussekatter och något matbröd. Sedan fick vi sköta dukningen med.
För första gången så fick vi ha musik. Julmusik. Genast blev det hög ljudnivå på den. Eftersom vi var i princip hela klassen så är hälften helt oseriösa och springer omkring för att vara allmänt störiga. Alla pratar/försöker överrösta musiken så jag kännde hur det bara började krypa i kroppen. Tur nog så hade jag degen att ta ut allting på så ingen dog. Inte idag.

Påväg till bussen hamnade jag i en buske. Herr Alexander tyckte att jag skulle kolla närmre på buskarna. Mysigt. Senare sprang man på Mathilda så vi snackade lite skit på hemvägen och nu har jag vaknat från att ha däckat på soffan. Det var skönt må jag lova!
Ska snart kila ut till stallet. Zeke var tydligen dålig i benet eller så, så de skulle åka in med honom. Ibland händer alltid, jag säger ju det..! Allt ska alltid hända samtidigt!
Nehej, ju fortare jag kommer hem ifrån stallet ju tidigare får jag äta och duscha. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback