retard..

Segaste dagen på länge.
Ville sova imorse och var nära på att dra täcket över huvdet när klockan ringde. Men upp kom jag i alla fall.
Restaurang; gjorde läxförhör på mjölk, högst av alla, två poäng ifrån full pott. Betygsnack; VG
Svenska;
Käkade pepparkakor och kollade våra dikter.
Lunch
Matte;
Räknade
Engelska; Kollade på film
Hotell; Betygsnack. Starkt VG. Fick kolla på provet igen, hon hade räknat fel och jag fick MVG istället. 29 var gränsen, jag fick 39.5. Slå det..!
Sen sprang jag och Ellen till bussen som kom precis när vi kom.
Hem till O och fikade och sedan hem. Vänta på pappa som jag tvingade att skjutsa mig till stallet samt vänta på mig. Blev något så grymt irriterad på silagebalen. Som jag sa till T; trött, stressad samt en lättretad Emilia är ingen bra kombination!

Men nu; dusch!

Kommentarer
Anonym säger:

Jag tror att jag garvade åt din senaste kommentar i åtminstone fem minuter. Antingen var den hysteriskt rolig eller så berodde det på att klockan var natt. puss.

2008-12-18 | 09:38:20
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback