shall we dance?

Dra mig baklänges. Jag har inte haft mer otur än att pudret har blivit smulor och det kan man ju faktiskt överleva med. Förstår ni att jag lyckats hålla mig skadefri i TVÅ dagar. Nåja, nu ska vi inte ropa hej innan man hoppat över bäcken eller vad det nu heter, är fortfarande några timmar kvar. Men det ser ljust ut!

Ellen dissade på morgonen. Blev en läskig busstur idag! Jag utsattes för en massa hemskheter. Dels så kom jag på bland de sista och fick sitta på tok för långt fram sedan så efter ett tag kommer en tant och slår sig ner bredvid mig! Jag hade min väska bredvid mig då det fanns hur många lediga stolar som helst runtikring dels så halvsov jag, men tro inte att hon ska trycka ner sig bredvid mig ändå. Och nära satt hon! Hon slog sig verkligen ner på hela sätet och det var ingen liten hylla hon hade! Min rumpa rörde hennes! Panikattack där må jag säga!
Fick ett papper på historian och så var den lektionen över. Massa kort med Emmy och Amanda samt Lisa efter det. Alltid lika trevligt. Ellen kom där senare och så blablabla.
Dans på idrotten, som uppvärmingtack och lov. Inte nog med det. Vi fick ha lektion med teknik-tvåor! Pinsamt värre. Jag och Pontus hoppade omkring som andra små jätter! Doch är vi klara med rörelser till musik för ettan nu så.
Fick tillbaka hotelluppgifterna idag med. Gick bättre än jag trodde! På provet vi gjorde här om dagen så fick jag ett halvt poäng ifrån MVG men det var något knas så hon skulle ta tillbaka det och kolla om det. Kanske får man något mer poäng?! Inlämningsuppgiften fick vi också kika på. Skulle jag ha lämnat in en intervju så hade jag fått mvg och det var det enda jag torskade på. Känns ganska surt men är så grymt nöjd ändå..!
Och min hotellberättelse var den bästa på länge. Sug på den ni! "Det var som om du hade varit med på ett hotell för en dag. Det var det bästa jag läst!"
Efter skuulan så traskade jag, Ellen och Terese upp på stan och kikade lite. Hittade en pryl ut till stallet sedan. (om vi nu ska vika av litegrand!) Jag och Ellen slog oss ner på Waynes Coffie om det nu stavas så och tog en fika. Illamående AB! Men ibland är det värt det. Det är ju så sjukt gott. Varm choklad med grädde och en megastor chokladboll. Bantning resten av veckan nu då?

Nehej, nu får det vara nog. Ska prova om lyckan håller i sig för nu ska jag kila ner och skaffa rynkor i solariet. Det om något är skönt nu i vintertid. Varmt och myyysigt.
Vi höres!

Kommentarer
Anonym säger:

jag vill svettas i solariumet någon dag.

puss.

2008-12-17 | 18:46:11
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback