This is our last breath

Nu vet jag hur kräftorna känner sig när de släpps ner i det kokande vattnet!
I två dagar nu har jag inte kunnat sova. Bara med fleecefilten har jag varit hur varm som helst. Var nära på att ta mitt pick och pack för att sova på balkongen. Men jag insåg sedan hur smutsigt det var där ute så jag lät bli. Vid fem ungefär har jag somnat.
Kul!
Men jag är piggare idag. Det kryper i hela kroppen. Så jag ska ta mig själv i kragen och trampa ut till hästarna. Lite frisk luft gör bara gott antar jag.
Och så ikväll tänkte jag ta med bästa vän ut för att fånga raketer på bild. Om bästa vän vill sammarbeta idag. Så jag får prova stativet samt objektivet idag. Visserligen har jag redan tjuvstartat med objektivet men denna gång blir det allvar!

Bror ringde tidigare med. Vad han svamla om vet jag inte. Något om byte av lås så han kom inte ut ur lägenheten. Så ringde mamma och jag frågade henne. Hon svamlade också om något lås hos bror. Nej, familjen psyco begriper man sig sällan på!

Men nu, stall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback