where would we be now?

Klockan är halv tolv.
Magen protesterar, ganska ovanligt men jag antar att jag också måste få åka dit någon gång jag med. Tråkigt nog.
Så jag valde att stanna kvar i sängen men ville ju åka buuuuussen idag, ny musik på mobilen, det måste ju bara invigas. Haha. Men det blir senare idag.
Ellen berättade att mina nycklar var på Culinaren och jag ver verkligen glad för det. Så jag måste ta mig in till Köping idag och hämta dem. Om jag inte väntar tills imorgon, hoppar av på staden och går sedan till skolan, går ju det med. Eller så hämtar man upp dem efter skolan, vi får la se vad min lathet säger.
Så jag ska försöka ta det lungt idag, mysa på soffan med koppar av the blir det nu. Inget bra alls på tv så ska se vad internet erbjuder. Haha. Olagligt AB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback