sjunde juli

Sådär då.. Körde på en nostalgitripp igår. Kollade igenom en himla massa gamla bilder på datorn och fy vad jag saknar den tiden. Sommrarna på Donkan och det.

Hur som, idag regnar det för fullt. Himmlen är mörk och regnet vräker ner. Hoppas det kan komma lite åska. :3 Åska är myyyys! Blir att dra på sig regnkläder lite senare och fara ut till stallet. Ska kolla till så hästarna inte drunknat. Träningen från vänta på bättre tider och väder. Dock så gör det absolut inget att det regnar då det har varit torrt i hagen på tok för länge nu! Hoppas på att växtligheten drar igång nu när solen behagar sig att titta fram. Men jag måste nog allt så till att Plutten får i sig mindre mat för ajabaja vad fet harn är. Hans rygg är seriöst platt! Jag tycker synd om honom då jag nog allt tror att han är störra än Noosa när hon kom, och då är det illa! >< Hur som, det löser sig nog, skaffa munkorg till honom också kanske.. ^^ haha.

Jag har myst framför tv idag. Hällt i mig varm obóy och lyssnat på regnet emot fönstret. Sånt gillar vi!
Men nu ska jag nog allt se till att hitta på något sysselsättande för ut tänker jag då inte gå i detta skede.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback