elfte juni

För tillfället är jag helt ensammen. Om man räknar bort det skällande hundkräket på nedervåningen vill säga..! Skrämmande.

Igår så blev det att kolla när Ida klippte sig en sväng. Sedan så gick vi hem till mig och käkade mackor och glass. :'D Vart lite kortspelning (jag vann, såklart!) och annat trams innan vi blev upphämtade. For till Fellingsbro där vi träffade trevligt folk. kulkul! Efter detta depåstopp så blev det att fara hem till fam. Lindkvist. Kollade en stund på fotboll och så. Ingen lyckades pricka rätt på antal mål osv, om inte Espen gjorde det. Minne som en guldfisk eller hur var det? Hur som, gick och la mig runt två tror jag klockan hann bli. Svårt att slute läsa det Ida skrivit. :D Superb! Äcklig (men dock snygg) jobbig och utomordentlig vidring man, manshora!
Idag så vaknade jag utav att Molly (som äter kattbajs) gav mig en dusch i ansiktet. Trevligt må jag säga, uppfräschande! Somnade om sedan och gick upp vid tio ungefär. Satte mig och fortsatte att läsa och lät tiden passera. Runt elva kom Annica hem och då vart det minsann fart i bygget.. Jag fick agera klädinspektör och stämma in i klagandet på att skorna inte hade gummiband så att dom passade på hennes fötter. (Dock klarade detta upp sig och allt vart frid och fröjd!) Sedan fick jag minsann agera telefonvaktare. Hon skulle ringa och klaga till Halens AB om rabatt. Han ska man inte luras för då får man ett samtal från Annica Lindkvist ifrån Åhaga, Rockhammar! Det ni. ;) haha. Hur som, sen skulle veterinären komma och det vart att gå ut och ta in hästarna. Dom ville inte in och det fick vi veta så snart som vi öppnade grinden till hagen! Så jag har promenerat idag med. :'D haha.
Sen har det väl inte hänt så himla mycket mera tror jag nog.. Får väl se till att hitta på något tills Ida kommer hem ifrån Örebro och gör mig sällskap i detta kalla hus. Det regnar och har sig så att gå ut och sola kommer inte på fråga! Åskade gjorde det för att tag sedan med. Vart att stänga av datorn och roa sig med att lyssna på när Annica lyssnade på en ljudbok. Vuxenpoäng till mig!
Nej, nu ska jag se till att roa mig!



Glömde nämna att Ida propsade på mig att åka in till Frövi och handla barniesesås (eller hur kattsen det stavas). Så jag och Linus kastade oss upp på Den röda faran och for iväg. Ida hade också tyckt att det borde räcka med en tjocktröja och att det inte borde bli för kallt. Nejnej, galsspinne nästa! Jag frös så att det gjorde ont på skinnet. Esben joinade med, han frös också då han hade en tunnare tröja än vad jag hade. Hohoho! Så jag har ett frisalg på Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback