fjärde juni

Det är nu det kommer, ångesten över morgondagen. Jag vill inte, vill inte, vill inte! Det är imorgon allt bara tar slut, liksom luften i en ballong. I tio år (och jag tillsammans med tre till har haft 13 år) har det alltid varit vi oavsett vad. Från Laduback med supersöta Helena till Engelbrekt med Djävulen Madelene och Peter till att komma till  Sture och stöta på de något torra men coola Torbjörnoch Hans. Livet i ett nötskal, allt kommer och går. Visst, jag har hatat skolan och är något grymt skoltrött så att det ska bli det skönaste på länge att få sommarlov, men att splittra klassen, NEJ! Det kommer aldrig att bli 9hi, det kommer aldrig mer vara vi. Aldrig betyder samma sak som 'kommer aldrig igen' och det är precis vad som sker. Vissa kommer jag aldrig att se igen men dessa har ändå präglat ens liv från barnsben. Livet tar en helt ny vändning imorgon, kanske är jag bara rädd för förändringen eller så är jag bara nojjig. Allt kommer att bli bra, jag kommer att klara mig här i livet, eller? Jag kommer att få ett lyckligt liv, eller? Vem vet, jag kanske hamnar på rännstenen med inga hopp och inga mål, vem vet?
Nejfy, nu blir jag allt för oroad! Det kommer gå bra, det måste gå bra! Det är bara det.. jag kommer sakna åren som varit.

Struntade i vagnklädningen idag, orkade bara inte masa mig upp för att klä en vagn i träd. :') Får la bli en överraskning!
Tänker snart dra mig hem till Camilla och bli älskad utav Ricky. Det där är den mest livsglada hund jag vet och han är supersöt! Efter Camilla ska jag väl hem och fördriva tiden med en film på balkongen eller något tills det blir en aning svalare för att bege sig ut till stallet. Ska banne mig hinna med att rida! Sen så blir det att fara hem till mamma och träffa syster, Jocke, Rudas och den nya söthunden. Funnyfunny! Sen ska jag nog släpa med mig Ricki ut på en springtur om han orkar, annars tar jag en själv! Får la se hure blir.
Jag kommer antagligen att få sova i husbilen inatt då Maria och Jocke kommer at ta upp mitt rum. >< Mjo, så kan de vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback