första juni

Nu är snart helgen över och jag är rätt sliten om jag får sägat själv.
Stack hem till Lindkvist i Fredags där jag sedan har spenderat resten utav tiden. Detta har inneburit en helgalen helg som blivit en smula annorlunda. Hoppat studsmatta, badat, varit på Frövidagarna, åkt moped, vaxat benen, fiskat och sjungit Singstar (jag klassar ut Ida lätt!). Vad som mer exakt hände skulle ta en evighet att förtälja så jag bespar er detta och säger tre ord: Idas moppe suger.

1. När man åker moped tänker man för mycket
2. Örnar är mycket större på nära håll
3. Bensin är dyrt
4. Döda möss är inte söta
5. Vaxa benen gör ont
6. Rondeller är läskiga
7. Mamma har en fetich för plåster
8. Ida har ont i fötterna
9. Mitt hår är omöjligt att locka
10. Man rycker alltid ut fel kontakter
11. Det gör ont att tupera luggen
12. Det är svårt att blogga när en fet ko står bredvid och tuperar/lockar håret

Nu ska jag, mor och Kenta kila ut till Hällarna och fika oss ännu fetare. Det är ju synd att tappa nått kilo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback