sextonde juni

Måndag helt enkelt, behöver jag säga så mycket mer?
Började vid halv sju då Safira stod och gapade utanför mitt rum, tack för det den som stängde grinden imorse. Somnade tillslut om med en hund vid fötterna. Runt elva kom jag på fötterna igen, efter detta så hände det precis ingenting i stort sett.
En envis försäljare har plågat mig hela dagen. Han ringde först och frågade en massa frågor för att sedan säga att han skulle ringa tillbaks. Så ett par timmar senare ringer han igen men ingen förutom jag var ju hemma så jag struntade i att svara. Efter femtioelva signaler ger han upp, men endast för tre minuter ungefär. Så ringer han femtioelva signaler till. Efter cirka en timma igen, efter att jag inte svarat så gör han ett sista försök men jag orkar verkligen inte med honom så nu har han gett upp. :') haha.
Min dag har gått åt att glo på Animal Planet och käka pommes! <3 

Ca tre dagar kvar innan det blir husbilstripp
Sex dagar kvar tills Rocklösa
Jag är pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback