Lost but never forgotten..

När jag skrev dikten till svenskan så hade jag absolut ingen baktanke med innehållet. Men det slog mig idag.. texten är till viss del om mig och my boy.. :/
Hur som, jag mår bra idag. Förutom att jag blev väckt halv sex utav den graciösa Mathilda. Himla kul.. NOT. ><
Plugg idag då. Har fått in en del pengar för tröjorna iaf. Vi går frammåt. Och det verkar som att alla är pepp på att vara snabba med pengar denna gång. :'D Men man får inte hopaps på allt för mycket, det är trots allt nio hi som vi talar om.. -.-
Camilla sen då. Gick igenom ett helt kapitel och jag har tre kvar. Så om en månad kanske jag också är en nervpåfrestande dörrknackare. :'D haha. Vi gillar't!
Nu sitter jag vid datorn fast jag inte borde. Jag ska ut och rida polle jöe.. :)
Så puss på er och ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback