tjugonde maj

Okej. Jag har varit duktig idag!
Jag stod emot frestelsen att ligga kvar i sängen imorse.
Sedan i skolan så beslutade jag mig bara sådär poff att ta på mig det fulla ansvaret för att skaffa klasströjor. Sagt och gjort, jag ställde mig framför klassen och babblade lite. Sen så var jag och hela klassen (för en gångs skull) effektiva och fick iväg beställningen idag! o.o Så inom loppet av lite mindre än två timmar bestämde vi alla tryck och skickade iväg beställningen. :) snacka bäst vi är! ^^ huhu.
tretusensexhundra ska tjugofyra tröjor gå på. o.o Och vi insåg efter beställningen att strolekarna var en aniiiing stora. o.o Min tröja är sjuttiotre centimeter lång. >< HAHA. Jag kommer drukna!  Men blir nog soft ändå.

Ingen engelska eller svenska idag heller så jag var hemma runt två. Det var grymt skönt. Halv fyra sedan så drog jag till tandis och satt där. Masiel dök upp för att kolla tanden hon slog i när hon svimmade imorse.. -.- ^^ Skjutsade hem henne på moppen sen efteråt.
Men ah, nu sitter jag här och det känns som om jag har en hel fisk i munnen. Fy sicken bedövning! Jag har inte ens känsel uppe vid tinningen, hela kinden, halva tungan och sedan ner en bit på halsen. o.o det känns sjukt mysko! HAHA. Och när jag sväljer så känns det som om jag sväljer tungan. x) haha. Äta kan jag inte heller för då biter jag mig i kinden. ^^



Möte som sagt. Jag höll på att få spel över min kind. Fredrik satt och skrattade åt mig. Typiskt att han ledde studiumet just idag liksom. x) haha. Menmen.
Kom hem och keka pannkakor. Hände mig sedan tjock, fet, ful och äcklig. en känsla jag inte haft förut.. HA-HA-HA.
Hur som, jag stack ut och SPRANG typ två kilometer. Däni. ;) Gick den sista kilometern och sedan ramlade jag in i duschen direkt. ^^ haha. Menmen.
Har skrivit klart bokrecensionen nu iaf. Och två dikter. Så jag har bara kemiuppgifterna kvar. Sooooft!

På fredag blir antagligen Örebro med Fam. Lindkvist. Skojskoj. Sen följer Ida med hem till moi och solar cnacerlåda för att vi sedan ska ha FF hemma hos mor min. Klockan elva på lördagsmorgonen går bussen ifrån Betel och jag är PEPP! :D:D haha. Skojjigt värre. thihi.. nej inte så fjortis! ><
Nu dör jag snart så nu ska jag sova..

Tandvärk har jag med ju.. OOOOOONT! >< AJAJAJ. :'D

HEJDÅ

Jaja, möte tonight ifall ni ville veta.

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback