tjugonionde maj

Varmt idag. Riktig hetta. Nästan så varmt att jag vill kasta isbitar på solen! Det minsan..

Skippade innebandyn. Att dra sig upp klockan sju för att skaka fläsk gjorde mig inte lycklig så jag stannade i sängen. Fick sjutusen sms utav Ellen, Danela och Eek. Nej men det var runt 140 stycken samt att dom ringt elva gånger. Jag satte telefonen på ljudlös och somnade om. Uppkäftigt! Hur som, tröttnade ganska snart på klibbiga lakan och satte igång med operation klä-på-sig sonm gick ypperligt bra! Kom iväg till skolan en kvart senare och där roade vi oss med att skicka upp Cajsa i ett träd och medans hon var på väg ner så hängde vi upp hennes väska i ett annat. Humor! Fick snart reda på att vi skulle traska upp till Torbjörn istället för att gå på föreläsningen om droger och så. Inställd skit.. Väl hos Torre så käkade vi bullar.  Jag och flera utav mina fjortisvännen tryckte i oss runt sju bullar medans Häll och Bäck åt bortåt tolv. Fettoklass vi är alltså! På det drack vi alla säkert fem-sex glas hemmagjord saft. Vår mentor är en riktig hejdare i köket han! Och efter detta kalas så dukarhan upp med glass, maränger och bananer. Supergott! Vi mådde alla riktigt illa. Efter detta fattokalas så roade vi oss med att sitta i ett myrbo. Inte alls kanonkul! Gick hem sedan efter en stund, slutade med att Masiel, Mathilda, Ellenor, Cajsa och jag gick hem till Julia. Mathilda och Julia slingade Julias löshår till att börja med. Vart super mycket blont kvar så Mathilda slingade mig med och fy så ljus jag blev. Ett äkta ljushuvud! Detta slutade i att Mathilda slingade sin lugg.
Runt fyra så drog jag och Mathilda hem. Jag gick iväh och solade en stund. Det var inte skönt! Varmt, svettigt och klibbigt. Fy! Duschade dirket efter så jag mådde ganska bra ändå. Sedan kom fam. Lindkvist och kidnappade mig i sin vita bil. Läskigt värre! Möte och mingel. Vill bara påpeka att jag, Ida och speciellt Linus har för måmga kromosomer. Ida sa nämligen att har man för många sånna saker så är man störd? Ehm.. ja?!

Kom ihåg lista:
1. Blåspray (sårspray) svider grymt mycket och man bli blå!
2. Cajsas cykel är totalt livsfarlig
3. Julia har en liten balkong
4. Disculpe betyder ursäkta på spanska
5. Tyskar spelar in film i Arboga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback