uppdate

okej. jag har egentligen inte alls tid att blogga men jag känner för't så spela roll.

Fredag:
Direkt efter plugget, som var helt meningslös btw, så tog jag tjugo i tre tåget emot Örebro. Var ungefär tjugoelva skolbarn allt mellan 12-16 år som också skulle med samma tåg. Himla nödvändigt tänkte jag då jag fick spendera resan sittandes där man går in i tågen. Och grädden på moset var ju att tre fjortisar srpang och öppnade den förbaskade dörren till andra kupén sjutusen gånger och alla spelade lika rädda varje gång. Mina öron mådde inte bra trots att jag hade musik på..! Irriterande små äckliga fjortisbarn ska inte åka tåg samtidigt som mig. Snart tänker jag kräva tomma tåg när jag ska åka.
Till Örebro kom jag och där träffade jag på Lindkvist. Trevligt! Träffade en himla massa rolikt folk, kondomhattar, krigsmarch och orkestertöntar. :) Vi hatade dom allihopa!

Lördag:
Bussresa idag. Trevligt må så sägas! Strängnäs för hela slanten. Kom sent så vi fick relativt dåliga platser om man vill koncentrera sig. Längst upp med utsikt över alla sjutusen människorna! Vi var allt som allt över åttatusen men alla satt ju inte i samma sal. De som inte ville lyssna på svenska blev utkörda. :'D Hur som, uppmuntrande tal och ett par underbara repbliker gjorde dagen! Dock har my good lookin' boy blivit totalt upptagen! Jag hatar honom! Fast sen träffade jag en annan så jag mår bra ändå. x) haha.

Söndag:
Sovmorgon idag då det inte var något möte. Ganska skönt att få sova måste jag tillägga. Rätt händelselös dag, jag och Ida bladade reklam och kollade på film, käkade glass och kräm, kastat stenar och ryckt hårstrån med pincett.
Ikväll blire att påbörja uppdraget "Lev som en buddistisk munk och rädda världen tills imorgon", hur nu det ska gå. Löser sig väl, var ju inte oblikatoriskt så jag gör det jag hinner vill säga. :) Känns skönt, dessa två är för mig de allra sista uppgifterna i grundskolan! Superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback