and we are here again

Sådär ja.. Nu sitter jag vid skolans datorer igen.
Jag må säga att deras tangentbord är ypperligt sköna! Haha.

Fick cykla imorse. Moder ska på kurs och Kent åker lastbil. Egentligen fick jag cykla för att vi måste ha bilen hemma om Kent ska kunna skjutsa mig senare. Smart drag!
Jag höll på att miss bussen för när jag ställer mig bland alla andra och väntar på att bussen ska komma på kom den. Tog en kvart att cykla från överskott och då var jag rejälv slut. Fast Kents cykel är lite bättre än mammas!
Nu ska jag fixa en myt och sedan gå tillbaka till klassrummet men nejdå, detta är roligare. Huu.

Insåg för en stund sedan att jag var helt överbokad idag. Jag gillar inte sådana dagar, inte alls!
Var meningen att jag skulle till C och M men det får vänta tills bättre tider.
Jag har stallet ikväll så det blir fullt fär och sedan så pep mobilen om att jag ska till ridskolan idag. Klockan sex prick! Och jag måste verkligen upp dit ikväll för annars kommer vi inte alls hinna med det som skall hinnas med.
Jag står för fotograferingen av luciorna. Så på något sätt så måste Kent hinna komma hem, ta med min kamera, hämta mig i Godby och sedan skjutsa upp mig till stallet och sedan hämta mamma i Kungsör. Det är bara att hålla tummarna för att den där remmen i motorn håller, annars så lär jag få gå. Attans.

nehej, dom lär sakna mig snart. *vinka*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback