*

Fullt upp!
Nu är jag färdig att falla in i sömnen. Ska bli riktigt skönt.

Efter att jag gett pappa dåligt samvete över att han var ett par timmar försenad och inte ringt så for vi iväg till stallet. Jag blev superstressad för att han stod utanför och hade bilen igång. Jag tyckte allt att han kunde åka iväg och handla men nehejdå!
Hur som, hästarna kom in i rengjorde boxar och fick mat, det är det viktigaste. haha.
Väl hemma sedan så ringer Tarja, blev att kasta i sig maten för att sedan sätta sig på cykeln. Hade jag inte haft medvind så hade jag aldrig dragit iväg kan jag ju lungt säga! Vi snackade skit och diskuterade allt mellan himmel och jord, som alltid håller vi oss sällan väldigt länge till ett ämne. Det blir jobb, hästar, fodergivor, jobb, tävlingar, vår förening, facket, vuxenskolan och ptja. jag blir trött bara jag tänker på vad som komma skall. Tufft kommer det bli, men  attans så kul!
Vid kvart i elva var jag hemma igen. Kasta sig in i duschen och nu äre sängen. Ska bara kika runt lite som jag verkligen måste göra sedan blir det att sova.
Ellen kommer säkerligen inte dyka upp imorgon så jag tänker vara nörd och ta med datorn för att börja skriva på hotell och fixa färdigt annat som jag skulle ha gjort för länge sedan, för jag antar att det inte kommer bli speciellt lång historiatimme.

Veckan;
Måndag: Culinaren, stall
Tisdag: Skola
Onsdag: Skola, stall, Tarja
Torsdag: Skola
Fredag: Metod på Ullvi, stall
Helgen är inte säker ännu. Antingen blir det att fara på kurs i Sala med DUS eller så blire tj med Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback