*

Eftersom hunden tuggat i sig mina skor så fick jag låna mammas.
Dom är inte direkt snygga men helt okej ändå. Dock är inte klacken i min smak.
Och som jag skrev tidigare (tror jag?) så fick jag la ta mina jeanspengar.
Så efter maten så kilade jag och mor ner till skopunkten eller vad det heter här ute
och kikade lite. Var nästan helt hundra på att köpa ett par skor med en liten klack men
var så himla osäker då jag inte fullt ville ha dom. Sedan fann vi ett par andra och jag
stoppade bara ner foten och sa att okej, dom här tar vi.
Sedan for vi hem. Får la se vad jag tycker imorgon. Ni vet, jag får sådan beslutsångest
att det inte är klokt åt det! Jag skulle seriöst kunnat slå mig ner och börja gråta för att jag
blir så frustrerad över att jag inte vet vad jag själv tycker. Så.. därför avskyr jag att shoppa!

Nu ska jag äta äpple, duscha och sedan sitta i fotbad. Myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback