in deep blue sea

Jag skulle aldrig  ha sagt sådär igår. Om att jag ville vara hemma.
Jag försov mig. Klockan tio vaknade jag. Kuuuul!
Så väl i skolan blev det en halvtimmes matte, engelska och hotellektion. Men det gick bra det med. Haha.
Väl hemma så åt jag macka, det blev min frukost och lunch. Ganska hungrig!
Stallet sedan. Kändes som att jag inte riktigt orkade med att ta det senare så jag tog det medans jag ännu inte hunnit somna i soffan. Calle var lerig hela han men som tröst så hade han inte varit så elak i boxen. Jag behövde inte ens lägga in halm där idag. Det är otroligt!
Snart ska jag vidare hem till Camilla och om jag hinner så blir det att trampa hem till Tarja också. Gå igenom stadgarna ordentligt! Men somsagt, det beror på när det blir middag här hemma. Jag är huuungrig liksom jao.
Nu ska jag kila, fullt upp! HAHA

Föresten, jag har så ont i armarna.. eller mer i armhålorna efter igår. Boxningen tog livet av mina axlar och andra muskler som nu finns där det luktar svett! Kan knappt ta av och på mig en tröja utan att grimasera av smärta. Jag känner mig verkligen öm och barnslig. Men sådant är livet. Skulle vara hinla skönt att ta ett varmt bad (om man nu hade ett badkar!) och sedan mysa ner sig i sängen. Attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback