it's now or never baby ;

Jag kan inte sammanfatta dagen bättre än med ett ord ; underbar!
Alla underbara vänner och allt det stöd man verkligen får.
Det är så himla underbart att man får uppleva något liknande.

Finns inte speciellt mycket att prata om i guess..
Var upp ganska sent idag. Tänkte att jag fick ta lite sovmorgon så jag steg upp vid halv åtta ungefär.
Trampade direkt till stallet och fixade lite inför kvällen så det inte skulle bli så mycket.
Sedan blev det hem och göra iordning sig lite.
Väl hemma igen så träffade jag bror, har faktiskt saknat honom. Blir påmind i stort sett varje dag
om honom utav diverse anledningar. Hur som. Fick skjuts till stallet sedan igen där hästarna
mer än gärna ville komma in. Vadå, tycker dom inte om snö?
Katten var borta vilket jag fann himla konstigt. Såg inte ut som om någon varit in i stallet så ända
chansen att komma ut är att hoppa ifrån skullen.. och det är ändå ganska högt för en katt.
Direkt så kom tankarna om att hon ligger skadad någonstans, att honär påkörd eller liknande.
Bara hoppas på att hon är tillbaka imorgon.

Pappa har fortfranande inte pratat med mig. Tjurkäring! Han måste ju lida av pms eller liknande!
Jag: "Jag åker hem till mamma"
Pappa: "Aha"
Jag: "Hejdå?"
Pappa: "Mm, hej"
Jag: *smäller igen dörreen* - nejdå, här kör vi inte med tonårsfasoner inte!
Så jag tänker allt spendera veckan hemma hos moder.

Imorgon på tal om ingenting så blir det kanske vuxenskolan med Tarja.. Studiecirkelledare ftw.. Huuhu.
Blir la spännande med kurser, right?!
Efter (eller före, ingen aning ännu!) så ska jag in till skolan och skriva prov. Rotfrukter. Ska la se om det går bättre
denna gång. Har g men det var ganska svagt. Nöjd ändå eftersom jag inte fick vara med på någon genomgång och eller
läsa på lika länge. Så ptja, bättre lycka nästa gång.
Nehej, tven kallar. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback