killed by a train

Glömde helt bort Gessle igår, men jag överlever nog ändå.

Superskön dag, jag känner bara det på mig!
Sov till elva då C väckte mig med ett sms men det är ju sak samma. Lämnade varma sängen för att kasta sig på soffan. Ut och leka lite med dogsen innan jag tog på mig ordentligt och gick en promenix. Humle var upprorisk och gick mer bak än fram, nästan så at jag fick släpa med honom. Tänk att snö kan vara så himla roligt.
Släppte ut hundarna på baksidan igen och vilket tokspel. Det är ju inte klokt vilken energi dom besitter. Runt, runt, runt i en himla fart och bita, hoppa och ptja, vem vet vad dom pysslade med. Dock så klagar jag inte, för nu ligger dom som utslagna fyllon på soffan och sover gott. Hoppas det håller i sig i ett par timmar!

Senare , eller om någon timma, ska jag ta en cykel och trampa ut till stallet. Förhoppningsvis så hinner jag rida och så i snön innan herr Karlsson behagar sig att komma hem.
Men nu bli det soffan igen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback