may it be

Nu känns det bra!
Hotelluppgiften ligger här i väsken bredvid mig coh jag beffinner mig i skolan så jag och uppgiften är på rätt plats, rätt tid. Helt otroligt tycker jag allt!
För tillfället är jag så trött att jag skulle vilja spy på någon eller något. Allt jag önskar nu är att sätta  mig på närmsta fordon hem och hoppa ner i den mjuka sängen, hur underbart låter inte det?!
Men det blir att pallra sig igenom denna dag med. Har trots allt bara metod så det ska väl gå an. Förhoppningsvis så är W på gott humör och D med för den delen. Om det inträffar så hommer det nog att bli helt okej. Haha.

Föresten, bara en lite påminnelse.. Jag avskyr att stryka!
Insåg imorse att jag inte stuckit kläderna så jag fick allt ta och ställa mig och göra det på morgonen. ATTANS!
Men hur som, det blev slarvigt med bra i guess. Min man ska få uppgiften att stryka medans jag tvättar bilen i sexiga underkläder!
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback