pick me up

Första dagen idag då.
Culinaren som vanligt.
Var så himla ovärt att jag skulle kunna spy.
Var ingen Rotary (en gubb-förening som äter i en speciell matsal varje måndag) idag så vi var fem pers i matsalen. Två bokade bord, tio personer. Ingen fick någonting gjort utan drev bara omkring.
Vissa tror att dom kan allt och gör att jag skulle vilja strypa dom.
Jag, W och D satt och putsa bestick en halvtimme innan öppning och J tycker bestämt att vi ska ta fram kaffekoppar för hon har så mycket att göra. Ellehur, gå och dö tänkte vi och W sa det till henne också. Huuh!
Småsaker. Vi fick hemläxa idag. Eller.. bakläxa. Göra rent väggen under diskbänken vid disken. Kul! J och J fick göra det, aldrig att den bästa trion sjunker så lågt att skrubba väggar. (; haha.
Meningsfull blogg!

Jag lagade mat idag.
Avancerade saker..!
Omelett med tonfiskstuvning.
Det smakade ingenting.
Pappa tyckte det var gott.
Jag har handlat kiwi, det är gott!
Nu ska jag fortsätta skriva på hotell.

Imorgon får vi förhoppningsvis reda på historiaprovet, idrottsprovet och grönsaksprovet.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback