smile in your sleep

Nu har jag nog gjort allt utom att skriva på uppsatsen. Kan det bli bättre?

Hade god lust att ligga kvar i sängen imorse. Men med tanke på försovning och tandläkarbesök så vågade jag inte riskera detta. Jag skulle aldrig överleva utan pengar en hel månad! Läskig tanke.
Eftersom mina tights ligger i tvättmaskinen och är blöta fick jag komponera ihop två andra, ett par svarta nylonisar och ett par stickade leggings över. Gissa vem som knappt kunde sitta ner på en platsstol. Jag vet inte vad det var men det kliade! Det kliade så det gjorde ont. Rörde jag mig så gjorde det grymt ont och jag var tvungen att resa mig. Kanske blev något statiskt? Jag fick faktiskt en stöt en gång. Men nu vet jag det, inte trixa med tights!

Tog mig tid att rida en sväg idag. Ingen lång bit då det regnade, var mörkt och hästen blöt. Kastade på ett täcke, himla massa reflexer och sedan på med ett par tyglar på grimman och sedan iväg. Fokuserade på mig idag. Balans, vikthjälper, skänklar och sådant. Allt utom tyglarna villsäga. Gick la ganska bra. Balans fick jag allt träna på då han knyckte med nacken, hoppade och hade sig. Super! (y)
Just nu har jag noll motivation till att rida. Det är kallt, regnigt och mörkt framförallt! Sedan finns inte stubben kvar (jag ska slå bönderna!) och ptja, vart ska man då latja? Sedan så ah.. nej, jag känner att jag inte vill på ett tag. Kommer nog låta ridningen ligga på is ett tag om ett par korta turer i mörkret. Får la hoppas på bättre tider.

Nu SKA jag skriva. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback