today is are future

Jag har varit pepp hela dagen idag. Känns annorlunda. Haha!
Men jag gick upp relativt sent men jag var ju tröttt! Var minus tre grader och jag fick ge mig ut med cykeln klockan åtta på morgonen. Uhu! Mysigt att komma in i ett varmt stall och se hur hästarna sticker ut sina huvuden.
Knäppte lite kort, mockade och pillade med en massa annat. Efter lite om och men så trampade jag raskt hem, fixade på mig ridkläder och snodde ihop lite frukost samt fika till senare och gick sedan ut för at invänta Tarja.
Fixade och donade en stund i stallet, for till Lantmännen och inhandlade foder och annat smått och gott, svängde förbi familjen Karlsson och stannade på en fika. Sedan till stallet igen och där fixade vi lite med det sista för att sedan dra in Calle och sätta honom i arbete.
Nu är jag hemma, ska snart käka och sedan fara hem till småkusinerna och vakta dem inatt.
Måste kila, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback