we're stuck bby!

Trött imorse, stressad och full buss. Kan knappast bli bättre än så.
Jag förstår inte.. Oavsett om jag är klar tills sju så kommer vi inte iväg förens klockan tickar bort emot tio över. Detta resulterar i att vi får stressa och att bussen i princip kommer när jag kommer. Idag så var jag nästan siste man in i bussen. Jag fick sitta bredvid en främling. Jag verkligen avskyr att sitta bredvid främlingar. Sitter och håller andan, varför vet jag inte. Knasideér!
Skolan fortlöpte som vanligt. Ingen engelska så vi försökte putta på hotellet. Fick vänta tjugo minuter.
Jag y Ellen kollade tider hem. Gick en buss fem över halv ett, klockan var tjugo över. Hinner inte. Kollar nästa. Går tjugo över två. Tjuriga lämnar vi biblioteket.
Så efter vi slagit oss ner får vi ett papper och sedan fick vi gå. Klockan var tjugo i precis då. Lagom tjurigt!
Jag y Ellen traskade upp på staden och tog en fika. Sämsta på länge. Varm, superkletig kladdkaka med lidl sprutgrädde kan inte bli annat än katastrof.
Nu sitter vi har på skolan igen och väntar in Ellens syster som skall ta oss med hem till Boga igen.

Blir att kila över till fam. O och sedan trampa ut till stallet.

Moders bil skall in på lagning så vi kommer få en hyrbil. Hoppas den är snygg.
Ska nog ge mig an att baka lussekatter senare men vi får la se. Glass hemma så vet inte om det är värt att anstränga sig.

Måste kila. Puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback