*

Just nu har jag ont i diverse leder efter Calles alla konster.
Kommer nog ligga och kråma mig i sängen länge i morgon, allt för att tycka så mycket synd om mig själv som möjligt..!
Men jag ler fortfarande när jag tänker på dagen och hur otroligt duktig han var. Åtta hinder på en gång är inte lite för hans manliga hjärna! Jag kommer sent glömma denna dag, uppskrivet i stallboken till och med. Haha!

Men senare så kom några tjejor över. Daniela, Anna och Ellenor plingade på dörren.
Runt åtta drog vi till donken och käka glass. Eller ah, flera glassar.
Gott!
I veckan någongång så blir det att dra till sthlm med Ellenor iaf. Julia och Anna kanske hänger på dom med.
Så det blir la spännande. Något mer känner knappast hända i veckan.
Eller justja.. Imorgon så blir det lite lullilull med gammelrussen. Dom behöver det verkligen!
Sedan så skulle jag och Tarja fara till Vuxenskolegrejset (har redan tappat bort namnet) och kolla lite saker.
Om inte annat så blir jag cirkelledare och allt vad det innebär (vad nu der innebär!) Men det blir spännande.
Tänk vad mycket man kommer att få ta del av bara genom att starta en förening. Superb!

Nej, nu ska jag påbörja den långa natten. Daniela tyckte allt att vi skulle sitta uppe hela natten.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback