han är bara manlig..

Tarja påminde mig just om en sak.
Det är ju sagt och nästintill konstaterat att kvinnor kan göra två saker samtidigt (jag tror jag räknas bort!)
medans män förblir handikappade..
Jag och Tarja fick oss ett gott skratt här i Lördags. Tragglade ju på stubben med Calle.
Calle är ju en manlig figur (vill han framstå som iallafall och senast jag tog mig en titt så var han kille) och vi var i full action. Jag har börjat tjura på honom när han vill stanna för att lyfta på svansen och släppa lite extra tyngd. Sak samma, jag gick på honom flera gånger och ja, han fortsatte väl att trava vilket vi fick ångra.
Ner på alla fyra kom han i leran och så går det när man inte håller kolla på benen.
Vi sa att antingen är han störd på riktigt eller så ville han bara vara extra macho och visa att han inte kunde göra två saker samtidigt.
Vi klurar på det fortfarande och den frågan får bli olöst tillsvidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback