hur kunde han?

Precis, hur kunde han göra så?
Han Kevin i idol är den man jag talar om.. Hur kan man förstöra en sådan underbar låt?
En äcklig sliskbög och förtjänar att få testiklarna i vitklökspressen tillsammans med han Johan.
Nej usch och fy. Jag borde inte titta på likande program för jag blir så himla upprörd över hur Svenska folket tänker. Gaaah!
Hur kan man som Johan gå vidare i en sångtävling?  Uhu.
Sedan kan jag inte förstå mig på Kevin heller. Fy vilken jobbig människa!
Nej, nu ska jag poppa popcorn, kolla på Fredag hela veckan och sedan bli ännu mer upprörd när jag inser att varken Johan eller Robin hänger löst.
Hejdå!

/ Självklart ska Lars vinna hela skiten vare sig han vill eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback