make the most

Återigen kvällning.
Det snöar ute. Otroligt men sant! Pappa kom nyss in i mitt rum och bad mig att titta ut. Visserligen så vräker det inte ner men snöflingor det där det! Stackars hästar.  Haha!
Pappa kom även hem med en suprise idag. (Många överrsakningar nu för tiden!) Ny telefon faktiskt. Har ju dras med pappas gamla sedan både min rosa och min gamla gett upp. Och jag borde ha en eloge! Den är tung, otymplig, ful och otroligt tråkig! Mamma skulle ju köpa en ny men jag tyckte att då var det lika bra om vi väntade tills efter jul och köper ett objektiv istället.
Pappa sa att han inte tänkte köpa någon ny oavsett vad jag tyckte och jag trodde honom. Han är int elika medgörlig längre. Och sedan jag fick min jacka så har jag inte sagt något om pengar eller saker. Köper han mig en svindyr jacka så vågar man bara inte det helt enket. Haha!
Men så idag kom han bara hem med den. Underbar man det där! (y)

Men idag då.. Jag har städat, bakat och lagat mat. Fullt upp.
Kakorna jag gjorde blev verkligen lyckade! Supergoda! Jag kommer att baka dom hela tiden för att jag är så himla bra. Uh!
Mat också. Kyckling, ris och currysås. Smaskigt! Pappa kollade varje bit innan han åt. Att han inte litar på att jag kan steka ordentligt.
Men nu ska jag fortsätta kika på telefonen och sedan blir det tv. (:
Ciao

Kommentarer
Anonym säger:

Snö... Kallt... Jag kommer att döööö!

Det blev ett kokhett bad efter kvällspromenad med Zeke. Jag kommer aldrig att överleva vintern!!!

2008-10-30 | 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback