ryggsvett

Somsagt, skrivkramp.
Perfekt tajming att ha det nu må jag säga. Jag satt i över en timme med ett papper där det bara stod mitt namn på.
Fyra alternativ och jag kunde inte komma på någonting att skriva. Började med att jag skrev om en sak, började på en annan och skrev slutligen på den tredje. Kul. Blev apdåligt som vi brukar säga.
Menmen, får la se hur det går.

Lunchen idag.. Pinsamt läge!
Fick fruktcoktail, eller hur det nu stavas, med grädde. När Jenny sedan skulle gå förbi mig och Ellen så spiller hon grädde i Ellens hår och efter lite om och men så är det inget mer med det. Men så plötsligt så drar det på ryggen och jag känner efter om jag är kall. Inte kall inte, men kladdig. MUMS! En stor fläck strax nedanför nacken. Tänk vad kul vi hade.
Nya tröjan och allt. Förhoppningsvis går det bort i tvätten. Uhuhuh!

Nehej, nu ska jag kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback