18/9 Torsdag

Dag ett för min del.
I stort sett händelselös.
Bytte mitt iv-val till Historia och fråga mig inte varför. Mitt intresse för historia ligger någonstans mellan -11 och -1. Men det ska nog gå bra. Läraren verkar lite lattjo. Haha! (: Han svär och slår i bänkar medans han frågar efter svar på de mest invecklade frågor som jag aldig skulle kunna klara av. Jobbig kille!
Sen var det Hotell. Lagade fiskgratäng med en massa franska ord. Haha! Min oerhört citroniga sås blev bäst, ellerhur Ellen. ;) Huu!
Engelska, Matte och slutligen Svenska. Kul liv.

Ida åker ända ner till Lund today. o.o
Jag ska fixa 37 sidor matte tills på onsdag.
Imorgon bler det att fara till Västerås med Ellen.
På onsdag blir det att kolla linserna hos optikern.
På söndag är det USKhoppning så ska vara uppe vid ARS innan nio.

Kommentarer
G I L R A E N säger:

SVAR; Japp! :D

2008-09-21 | 19:47:32
Bloggadress: http://gilraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback