ah, I see!

Lysande Sickan. (:
Var som sagt till optikern i eftermiddag. Gick bra, lite drygt emellanåt bara.
Jag var supernära på att börja skratta mitt i undersökningen då jag kom på ett relativt torrt skämt. Eller skämt och skämt.. Men tänk vad komiskt om en optiker skulle häva ur sig 'vilka vackra ögon du har' på en dejt. Haha, humor!
Hursom, gick bra. Kändes lite konstigt då och då.. Speciellt när han sitter och kollar på ögonen i microskåpliknande grejjer. Mysigt!
Dock hade han inte några linser hemma i min styrka men han skulle ta hem. Så fick en tid nästa vecka. Samma dag samma tid. (; haha! Så då blir det att prova på att ta ur och i samt prata om lite runt om osvosv. Blir nog bra trats att jag kommer att få vara blid i en vecka till.. ><
Sedan så sa han priser och så.. Ingen dålig summa dom kräver av en. Visst, utprovning och prova på månad kostar bara 700 och då ingår ju en månadslins och lite annat. Men ska man köpa linser hos dom så blir summan 1600 i halvåret och jag tänker då inte betala det! Jag vill härmed tacka internet och dessa underbara priser! (:

Efter optikern så träffade jag Johlin så vi drog runt lite. Käkade på nyöppnade Kebabhuset innan vi drog hem till henne och kollade på tv. Konstigt nog. ^^

nej, nu blir det sängen. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback