sunshine

Hr-dagen idag. All fokus på de bästa. (: haha
Fick skjuts till skolan av ellen och hennes syster. Trevligt.
HRdagen innehöll film, tipspromenad, tårtbakning, femkamp och utomhus lunch. Ganska trevligt om jag får säga det själv. Tårtbakningen var en aning pinsam. KAKtv var där och filmade sedan var det en systemare där och dök upp i ansiktet så snygga bilder blev det nog inte. Haha! Men kul var det.. En av de två killarna soom var med i min grupp utbrast "Ettorna kör med oss!". Saken var ju den att vi sa till vad dom skulle göra. (: haha. Kul killar. Vi satte dom i arbete under femkampen. (;
Men nu är jag hemma. Underbart! Ska göra precis nada tills kvällningen kommer. Träffar nog Ida ikväll. :D Myysigt.
Imorgon är man ledig så funderar på att ta en långtur (och bara för att jag skrev det så insåg jag att skorna kanske inte sitter kvar. :/ får la se) med hästen.
Har varit på och bitit på fingrarna igen. Så nu har jag högerpekfinger i plåster och sprit. Det svider som bara den. Så se upp med en massa stavfel då jag ikke använder detta finger. (:
nej, nu ska jag kila. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback