Sweet dreams are made of cheese

Jag är trött. Riktigt trött. Gäspar nästan käken ur led.
Gå och lägg dig tycker ni då. Det finns ett problem; matten. Har suttit och räknat matte nu nästan konstant i flera timmar och jag är så grymt trött på siffror just nu. -.- Trots detta så har jag en hel del kvar. Men det tar vi någon annan dag!

Bror och Moder var här för ett tag sedan. Brors såkallade kompis har snott hans dator (som inte ens var installerad eller klar betalad!), hans mobil och hans platt-tv. Hur moget är det på en skala? Menmen, ingen dog. Fast hur det ligger till med brors wow-gubbar har jag ingen aning om. Haha!
Så far och jag vart av med en del prylar när dom for igen. Låter ju skillat. Bror fick även min mobil. Den roooosa. Det får duga sålänge och vem vet, han kanske uppskattar flug-samtal. (: haha!

Nehej, nu har jag varit duktig så jag ska nog dricka lite te och sedan krypa ner i sängen. Skuula imorgon. :D


Ida, kopparberg i helgen?

Kommentarer
Anonym säger:

Kopparberg om du är på!

2008-09-23 | 18:05:22
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback