dancin' all night long

Idag så tror jag hela tiden att det är tisdag. Förbaskat att det ska vara så svårt!
Trött tjej imorse som somnade på bussen. Bara dryga lektioner.
Visade sig att jag fick mvg på dataprovet. Kanon! Två poäng ifrån fullt så jag är himla nöjd över det.
Efter skolan så blev det hem och kasta i sig lite nudlar innan jag cyklade till stallet. Träffade Tarja, Linda och Amanda där. Och med Tarja så fanns det en liten fuling, precis som Rudas och Kiwi. En nakenhund. Mini tror jag att namnet var.
Började med att renovera skogshagen. Johlin dök upp också.
Så nu är den hagen i topptrim och hästarna ska väl släppas där snarast. Får se när det bli, tänkte att de skulle äta upp mer av det som finns kvar av balen i rasthagen först.
Honkade på Johlin sedan. Attans vad fort det gick. Ögonen tårades av farten. Cooling jag är alltså!

Imorgon så lämnas Greger in. Hoppas för allt i världen att de kan fixa honom. Menmen, garantin är kvar.

Nu dusch och sedan säng tror jag ärligt talat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback