del två .

Nu är jag helt slut!
Det är så typiskt mig, att så fort jag sätter igång och städa så blir det bara mer och mer. Tillslut så står jag med saker över huvudet och fattar inte hur det gick till.
Jag drog fram dammsugaren och började lite smått, då blev det varmt och jag öppnade ett fönster. Då upptäcker jag massa saker som jag var tvungen att fixa. Kommer senare på att jag dammsög ju och fortsätter där. Så ut i köket där frukosten fortfarande står framme, eller disken i alla fall. Så blev det paus i dammsugandet och ptja, and so on. Så att dammsuga våran lilla lägenhet på tre rum tar mer än en timma kan jag ju lungt säga.
Mitt rum däremot orkade jag bara inte ge mig på. Låg kläder ifrån mina ouppackade väskor över hela golvet. Men jag löste det då jag snubblade när jag skulle komma fram till datorn. Jag tog alla kläder, oanvända som använda och stoppade ner allt i väskorna igen. Så nu åker jag ju på att tvätta allt istället. Men den dagen den sorgen.
Nu ska jag kila och göra iordning någonting att käka och sedan hoppa in i duschen.
Ciao!

STÄDHJÄLP ÖNSKAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback