del två .

Bara ändrade planer, hela tiden.
Kent kom och hämtade mig så jag hann upp till ridskolan. Två timmar höll mötet på och vi var mestadels seriösa vilket är ett mirakel kan tyckas. Men det var ett himla bra möte! Nu ska jag sluta tjöta om mötet.
Efter att papa hämtat upp mig så tog jag cykeln direkt och for ut till Godby. Härliga Godby! Tankarna får virra runt bäst de vill och man kan bara vara. Jag gick runt och pulade medans jag pratade strunt både med mig själv och katten. Fick ordning på 'foderkammaren' som såg ut som ett bombnedslag och sedan fixade jag ordning täckena.
Egentligen tycker jag det är ganska kul att städa upp trots att jag uttrycker min ilska när jag inser hur bedrövligt det ser ut. Men vad skulle jag göra igentligen om det inte blev så stökigt efter mina hombres?
För i slutänden är det faktiskt jag som fixar ordning foderpåsarna som de bara klippt upp en del av, det är jag som viker ihop de torra täckena som hängt ett tag på samma plats där de hängdes för att torka. Men hur som, det är nog bara bra om de stökar till som de gör, för då får jag också någonting att göra. Tummen upp!
Calle såg ut som en flodhäst. Han var full i blöt lera hela han. FY!

Bilder från helgen kommer soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback