du är allt jag har och allt jag ber om

Halv sex denna måndag. Hela dagen har gått åt att tycka synd om mig själv.
Jag har varvat med att äta halstabletter, nysa och äta glass. Till detta har jag kollar på film. Så sängen mest hela dagen alltså. Förbrukat större delen av en toapappersrulle.
Avsade mig stallet. Oavsett hur rastlös jag än är så skulle jag aldrig orka ta mig ut dit, inte ens med mopeden. Känner mig helt svag så ni borde verkligen tycka synd om mig!
Blir att fortsätta med att käka glass och kolla på tv resten av dagen.
Imorgon blir det nog skola oavsett, orkar bara inte vara hemma. Så ska jag kila ner till Lantmännen och kolla på shortchaps till helgen. Mina sprack härom dagen. Skitkvalitet egentligen. MH håller bara runt ett år men attans vad sköna kläder de gör! Uhu!
Men nu ska jag ta min pappersrulle och gå till min älskade tv.

Kommentarer
Danne säger:

Krya på dig!!

2009-04-27 | 20:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback