hard to love

Av tiden att dömma så är jag inte i skolan. Lite tråkigt.
Nejmen jag och Ellen skippade historian och tog tjugo över nio tåget. So far so good. Sen i skolan så kände jag hur trött jag var i hela kroppen och efter ungefär en halvtimma så var jag genomblöt. Då hade vi bara hunnit gå in och sätta oss i mitten tillsammans med de andra.
Men jag käkade lite i och hoppades att det skulle gå över men icke. Dock var jag med på idrotten för att vänta på nästa buss hem. Så nu är jag hemma. Trött och snuvig. Halsontet är mestadels borta. Kommer när mina små diskreta nysningar dyker upp bara. Annars så mår jag ganska bra nu faktiskt, det är nog mest för att jag är hemma. Tar det lungt och så.
Ska snart ta moppen till lantmännen. Tänkte svänga förbi affären och inhandla en B&J glass också. Mumsigt!

Hann prata med Christer idag med. Matte B kommer bli av nu och det är helsäkert. Så efter sommaren startas en ny klass bara för B'are. Kanonbra! Tummen upp.

Kommentarer
elin säger:

Nä jag har ju inte det men det har blivit flera bikinisar och skor istället :p Haha!

2009-04-28 | 15:56:37
Bloggadress: http://elinomhus.blogg.se/
Ida säger:

:o vilken mobil är det?

2009-04-28 | 18:35:42
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback